Utflykten igår

Hade en jättemysig eftermiddag/kväll, med ett...tjaa.. mindre roligt uppdrag då. Men det gick bra, pappas egna designade urna sjönk den med. Sen åt vi massor med frukt, kallskuret kött och potatissallad, mums mums!
Roligast va ändå att åka båt. gud så fort den gick, häftigt tycker jag Haha man behövde inte böja ögonfransarna efter den åkturen!
Vill också ha en stuga å båt.....in the future kanske =)

Har dragit i mig en ganska stadig frukost nu med ananasyoghurt, te och en god macka med frukt i, tycker sånt bröd är så himla gott. Gav snutten på limpan till Charlie, bad idea...nu ligger de smulor på hela golvet...suck...inte visste jag att en limpskiva kunde förväxlas så grovt med en råtta, knäppa katt. Nu får han skylla sig själv att jag måste ta fram dammsugaren idag igen.
Nu måste jag åka snart så gammlingarna i Sandviken får nån lunch, sen ska jag åka å rida och sen ska dom ha middag också, krävande folk  =)
Hörs å syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0