Ta hand om mig

Idag skulle jag vilja ha någon som kunde massera min nack å rygg, det är inte alls bra vid det området. Vaknade igår morse av att nacken gjorde ont, säkert har jag suttit i drag också och det har nog inte hjälpt till. Idag har det spridit sig till till övre delen av ryggen och axlar. Stackars mig, tur jag sluta nästan 2 timmar tidigare, men får ändå betalt för det ;)

Skulle vilja ha någon å laga lite god mat till också, nu känner jag att de va längesen jag stod vid spisen och trollade, jag tycker själv att jag är rätt bra på de. Något jag inte tycker om är väldigt kräsna personer som inte inser vilken tid och ork man har lagt ner, öppna sinnena lite.
Jag förstår väl att inte alla har samma tycke och smak, men tänk vilket försök jag har gjort till att få er nöjda och för att de ska passa så bra som möljligt, utifrån mina egna möjligheter och begränsningar.

Jag känner mig trött idag, kanske inte i kropp eller huvud på det visat, men jag känner hur mina ögon riktigt hänger. De skulle vara skönt att efter middagen krypa upp med någon tätt i soffan och mysa med, kanske se en film och somna ihop med, sen vakna till eftertexterna, nöjd och leende, borsta tänderna och skratta åt fula grimaser =)

Hur ser det ut då?

Jo jag sitter här i min ensamhet, jag har juh katterna förstås, och väntar på en uppvärmd makaronipudding. Och den tänker jag äta direkt ur den gamla plastlådan som man fått från nån Kina krog...

Solen lyser upp efter en regning dag, dags och ryka upp sig!

Äter min makaronipudding, det är juh inge fel på den, de är juh jag som har gjort den ;) Vilar en stund på soffan, tar nog en dusch och drar nog in till stan, till mamma och Amelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0