Sicket ihållande regn

De verkar aldrig vilja ge upp, regnat sen igår eftermiddag. Tror det här är andra gången på 21 år det regnar på just denna dag, tur att ja hängde ut mattorna dom blir juh nytvättade på köpet :D
Jag skulle ha ridit med Monica vid 8 i morse men när väckarklockan ringde så messa jag å fråga om vi skulle ställa in, jag vill inte gå när jag vet att jag kommer hem blöt, då får de va, annat om man inte räknat med regn å råkar bli blöt, det är ren otur.
Håller på å städar å donar en del, ska torka golven nu, får nog räkna med lite kattfotsavtryck ;)
Hihi Jag har fixat present till syrran ! om ett par timmar ska jag åka dit å fixa dom små bakelserna, ska bli kul och pyssla lite.
Ska nog pyssla lite ganska snart också, göra ett födelsedagskort!

Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0