Glassiga dagar

Jobbet är väldigt glassigt, lätta timmar, omväxlande och slappt, tokbra jobb!! Ändå skulle jag nog inte villja ha de så jämt men defentivt en skön vecka eller två. Bäst vore ändå att ha min ÄlsklingsTankbil igen, då skulle jag vara nöjd!

Idag fick jag mitt bord slipats av stål-morfar, han är hur tuff som helst, 91 år gammal, slipat mitt och brosans bord under dagen. Tydligen hade han inte ens tid med kaffe när han kom i morse :) Han är grym.

Och nu rullar Cityfesten igång också, idag hinner jag inte dit, lä upp kl 5, så de känns inte aktuellt. Imorgon däremot slutar jag senast kl 13, ska rida i lugnan ro, duscha och sen åka in till Cityfesten och äta något gott och se på Hoffmaestro och Chraa eller hur de stavas, vet inte om de är något jag diggar men jag minns att jag har hört en låt jag gillade. Trodde inte jag skulle kunna se dom men jag börjar kl 9 på fedagen så de funkar :)
På lördag planerar jag att åka karusell med Johanna, vi åkte kaffekoppen i Furuvik ett par veckor sen och hon bara skratta! Härligt att se! Hon är ju faktiskt inte mer än 1 år och 7 månader, gullunge!

Ska väl ta och äta nån sorts middag, kanske väntar på Daniel, och sen ska de lastas lite däck som han får sälja åt mig i Sundsvall, ska bära in bordet och dom nytvättade mattorna ;) diska lite kanske..

Nu måste det handlas färg också, ska äntligen få mitt bord som det var tänkt när jag flytta hit december -06, de kommer bli sååååå fiiiiint!! Läckert som bara den =)
Sen ska man väl försöka ta i tu med soffbordet också, nu när penagarna börjar rulla in igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0