Friday

Jaha då var arbetsveckan slut, eller ja den brukar vara de på fredagar men den här helgen jobbar jag även lördag. Ska köra ut mat till gammlingarna, ger väl en liten slant extra. Det kan behövas, upptäckte i brevlådan en räkning på fordonsskatten och de har inte jag räknat med men men..

I eftermiddag ska åka ut till Norrsundet och sen åka båt ut till Axmar och i närheten av en ö som heter Välkommen
Där ska vi sprida ut det sista som finns kvar av pappsen...
Varför just Axmar beror på att de är havet (vatten finns överallt) och där finns pappas genialiska uppfinning; en Hydralisk Potatispress
Min pappa var oerhört smart och uppfinningrik och på Axmars Havskrog finns det första exemplaret och det var bland det enda som gick riktigt bra för min snälla pappa. Snäll de var ordet :/

På söndag åker jag, Amelie och mamma till Ullared, ska bli så kul!! Längtar tills man hör rasslet av kundvagnar!!

Ev. nästa fredag åker jag å min hästägare Monica å kollar på häst! *iiii*

Nu har jag ätit en god avokado med skagenröra på till lunch, de va smaskig, nu ska det städas lite och sen duscha och åka till mamma
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad då för häst? Är det du som ska köpa? :)

2008-08-16 @ 07:35:19
URL: http://jennyhs.blogg.se/
Postat av: DragonPH - Patrik

Vi pratade om din fader och hans potatispress när vi åt på Axmar Brygga och firade min och Sebbes födelsedag nu i år (vi fyller juhh båda 7 aug). Även Thomas var med och käkade (ngt vegetariskt kraffs som han bara petade i...). Med lätthet godaste maten i Gävle. :o) Tack för att du visade det stället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0