Fredag hela veckan

Precis så har det känts, ända sen i fredags och nu har jag jobbat i 2 dagar och båda har känts som en skön fredag när man har kommit hem. Idag har jag kört pellets igen, igår och imorse så lagade jag kapell på verkstan, de va ganska roligt =)
Man tar en platsbit, klipper till den och sen rullar man fast den under värme, fast istället för tråkiga fyrkantiga bitar så gjorde jag hjärtan, stjärnor, fiskar och fåglar :) "Men alex...." sa min jobbarkompis Jörgen också suckade han oförstående och leendes.. men de va juh så mycket roligare så tyckte jag, piffa upp lite pressenningar lixom!
Idag fick jag stora planer på hur lilla fikarummet/kontoret skulle kunna se ut...kul projekt de hade varit, men det är bara att glömma, ingen idé att drömma ens.

Men imorgon är det fredag på riktigt och jag jobbar bara till ca 12-13 sen ska jag och Monica åka till Grällsta och titta på hästar =D
Hoppas dom har tagit fram något som faller oss i smaken, isf åker vi nog å hämtar den till nästa helg kan jag tro att det blir, ska bli jättespännade och jag är så glad! Det här är ett steg i rätt riktning, nästa höst planerar jag att köpa en alldelens egen pålle, en Frieser of course! Tills dess ska de här bli skoj! Längtar!

Ullared var fantastiskt som vanligt, liksom syrran så köpte jag en kappa för 399 kr som dyraste vara. Annars blev det en hel del kläder, mest i svart, grått och vitt bortsett från två linnen, ett i gult och ett i grönt.
Lite vardags-hemmet-prylar vart det som tandkräm, rengörning och batterier, rengörning till bilen och gardiner till sovrummet (Svart sammet =) nu blir de som det var tänkt från början, mörkt, dovt och mysigt)
Jag är väldigt nöjd med resan förutom att jag glömde välja ut en plånbok av dom jag hade tittat på, så de blev ingen också missa mamma å berätta att det fanns vetevärmekuddar, men men

Under helgen ska jag ta det lugnt har jag tänkt, äta mat med Amelie kan jag tro för mamma ska åka till Stockholm med sin väninna och bo på hotell och gå på Mamma Mia musikalen.
Undra när mamma kommer på söndag då...? Kanske man ska baka något och bjuda några på fika bara, kunde juh vara mysigt, vi får se.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja du, det blev typ inget!!! Som vanligt nu mera :/ Lite övergång åt röd-brunt på utväxten ungefär... Så för min del är det nog bara att återgå till hm´s igen... Men det blev inget i min säng iaf :)

Ses i morgon :)

KRAM!!!

2008-08-23 @ 22:24:12
URL: http://jennyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0