Förlovad!


Och gift mig har jag visst också! Näe de stämmer juh inte, jag har ju just blivit singel. Just vid den här tiden brukade han komma på söndagar, känns lite tråkigt, lite ensamt och vemodigt men de ska det väl gör ett tag antar jag. Känns ok ändå tycket jag.
Ringarna jag har på mig är Farmor Ruts (som jag aldrig har träffat, inte mamma heller) förlovningsring och den andra är mammas förlovningsring och i den står det JERRY 1/8 1976
Idag när vi alla var och åt hos mamma så tog hon fram pappas ring och gav den till min bror och sedan tog hon av sig sina egna och gav en varsin till mig och Amelie, de va fint på nå vis... :)
Tumringen jag har på mig har jag haft på mig varje dag sedan jag var 14 år och konfirmerades, 9 år, förstå va tomt det skulle vara utan den, så känner mamma också, nu när hennes ringar är bortlämnade.

Gårdagen bjöd på mycket sött och surt, men vad skulle vi göra utan varandra?
 
Amelie, Sara och Jenny

Mer än så behöver inte sägas =)

Nu ska vi se om den svarta veckan håller i sig, jag sa nämligen  redan i torsdags att vi inte skulle komma hem på fredagen, tyvärr hade jag ju rätt.
Får vi se vad morgondagen har att bjuda på, jag ska iaf till stallet efter jobbet, så det så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp! Så hette han. Visst är han bra???!! :)

2008-09-01 @ 20:10:28
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh lyllos dig!

2008-09-02 @ 08:40:26
URL: http://sarabertas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0