Angry!

Fick en räkning Landstinget Gävleborg idag, en räkning på 100 kronor!
Jag var å tog min spruta, som jag alltid tar var 3:de månad, en sån där spruta så att man inte behöver oroa sig över bäbisar =)
Jag ringde å boka tid som vanligt och var där i torsdags, ca 2 minuter.
Detta kommer alltså kosta mig 822 kr för 8 minuters "behandling" (spruta 105,50 kr /st) per år att inte bli på smällen! Skandal!!

Jag ringde genast upp och för att höra va det va frågan om å som svar får jag att Distriktsköterskebesök nu kostar Ett Hundra Kronor!  Gud så arg ja blir!
Bättre å bli med barn då, tjänar man juh dom pengarna i månaden!! :P *skojsa*
Jag avskyr de land jag bor i...inte för att jag tror att de blir bättre nån annanstans.. men men...

*pust suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0