Arthur å ja åker Truck

Japp idag ska vi åka lastbil ihop =) Jag å Arthur. Hans mamma ska till Stockholm  bli Lushare.
Hade en jobbig natt kväll då Rufus inte dök upp, kl 4 ringde grannen på dörren, Rufus hade vart instängd i garaget, puh! Lättnad!
Hade en underbar dryg halvtimme med min Tiger igår, finaste Tigern!
Ikväll kommer mamma å Amelie å tittar på Desperete Housewife med mig. Imorgon kommer mamma å pappa å äter lite mat, drömde för övrigt att ja inte hade gjort eller kommit på nån mat när dom kom, Sen  kommer Amelie så blir de å titta på Greys! Yeay!!
Ska få rida lite cavalettibommar för Frida på torsdag, de ska bli roligt.
Laga mat å se film på fredag kanske? Amelie, Sara, Frida? Skulle vart mysigt!
Ska till hon som gör världens godaste kladdkaka på lördag, mycket god mat gör hon också.
Nu ska  ja borsta tänderna å starta min lastbil =) Får vi se hur de går med Arthur idag, han kommer charma alla!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0