Sovmorgon

Jag är för det mesta morgonpigg, idag är det helgdag och jag ledig. Var mycket konstigt att gå å lägga sig själv för att vakna till typ ingenting, alltså inget jobb och inga kollektivkamrater. Kändes helskumt. Har inte hänt på väldigt länge, å sist ja sov själv här till en helg hade jag nog hunden här.
Mycket till sovmorgon blev det inte heller, vakna halv 7, lyckades somna om till 8.
Hade kunnat åkt motorcykel med Anders idag, men jag hade inte tid med en sån långtur.
Ska till kusinen som fyller 35 idag.

På lördag ska jag till Ovansjö å kolla på när Skrutt tävlar för första gången! Spännande, kommer gå kanon.


Letar taklampor till sovrummet å matbordet, faan va petiga jag är, inget som duger men när jag ser rätt lampa då vet jag. Tyvärr ofta så med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0