De senaste...

... Har kört Scandalian under veckan nu, slutade idag med en inombordad upplevelse i en tankbil =) Nästa vecka ska jag vattna gator i Storvik åt Tommy som kommer efter med sopmaskinen.
Sista april var roligt, visserligen hamna kollektivet i en liten mini kris, men jag å syrran va iaf överrens å gick å la oss tillsammans. Men ingen fara vi är alla sams å glada.
Sara å jag tycker om å cykla å känna på benmuskler.
Jag, Amelie å Sara ska åka till Marseille i Frankrike på vår semestervecka, veckan efter midsommar. Vi har lite is i magen med biljetterna, tror dom kommer att sjunka i pris, å blir de dyrare än nu så åker vi till Liseberg istället =)

Dags å hämta Sara nu, snart slutar hon, ska väl cykla lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0