Hundpiga

Passar Jaxon den här helgen, hans matte å husse är i Sthlm å hälsar på folk.
Man får hemmagjord pizza i utbyte! Jättegott!
Vi tog en nattlig en timmes pomenix när vi kom hem till mig, dimmigt å månklart omvart annat.
Sen va vi trött, Jaxon gick till å med å la sig före mig.
Imorse vakna vi av att min fosterungar förde ett jäkla oljud. Sen spang vi ( lr Jaxon) som en tok i skogen en 40 minuter. Åkte se hem till mamma å pappa å trimma pälsan, tycker han vart rätt fin, faktiskt första gången ja trimmar en hund.
Vart på köpis en sväng med mamma, handla en kudde å kläder till ikväll.
Ska å titta på 250 Kg Kärlek är det tänkt.

Heineken! ( meet you there menar jag då =D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0