Vikken Kväll :D

Japp, vaknar än en gång strålande pigg å glad! Samma tid också, runt 10 men jag gick å la mig mer vid halv 5 va typ 3 igår.
För det första så har jag köpt en Audi A4, sååå nöjd å glad! Så jag kom dirket från Västerås, ramla in, duscha å bytte om för att ta mig in till Anders i stan, han fyller år idag, grattis!
Träffa mycke trevligt folk, en killa som kikna av skratt så fort han skratta, en dragen kill som var lika bred som lång ( kort med mycket breda axlar) tre lastbilchaufförer, en tjej Sandra som ja låg på samma våglängd som, Molgan som skulle shota me mig på krogen men han gick hem, två tjejer som slockna i sängen, 3 äldre kvinnor som trodde dom va 25 åsså lite annat löst folk som kom å gick.
Vid halv 12 börja jag å Sandra fundera på om de inte va dags å börja dra sig till krogen, halv ett gick vi å Molgan, tröttna på å vänta. klockan 1 var vi inne, alldelens för sent enligt mig, tog en shot å en öl me nå kille, ( den här kvällen drack jag öl!! och jag gilla de! )han bjöd sen gick, schyst, dansa lite med Sandra men jag tappa bort henne i havet, va grymt med folk ute å dansa, roligt! ja önska ja va där tidigare... skulle ut å ta en nypa luft intala jag mig själv, men jag va juh ute för å kika efter en speciell å sist så sågs vi utanför, gick ut i 10 sek, såg mig om, såg inte de jag ville å gick in å där står han, vi kände igen varnann, jag fick en kram å sen vart jag nervös, shit va gör man nu då, vi småprata lite med korta meningar, högt ljud.
Jag blev bjuden på en öl åsså satte vi, men ja va bara nervös, sen dök hans kompisar upp å dom va de inga problem å prata med när dom gick vare tyst ett tag då föreslog jag att vi skulle dansa och so be it.
Underbart å få dansa, å få dansa med en speciell, de va mysigt...
När musiken tog slut så hämta vi jackorna å gick till bussarna, han tog reda på när min buss gick genom en kompis å följde mig till bussen innan han hoppa på sin egen, följde mig till bussen =) tyckte om
Träffa en Niklas på bussen, prata om mycke bra saker. Träffa en Erik tror jag på väg upp till mig, bjöd på jorgubbar å glass =) prata om livets olika ting =)

Vikken Helg, nu ska ja gå å se efter Audin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0