Me?!

Surfa in på www.amelies.blogg.se å läs




Klar?



Jag utnämns som bäst i världen av min syster, Amelie (för förtydligandets skull :D)
Har ni nån aning om hur det känns att som vanligt bara surfa in för å kika, å läsa nått sådant om sig själv, moi! Ich! Me?!
Önskar alla en sådan upplevelse, synd att ni inte va mig å hade en syster som Amelie, då hade de varit lätt :)

Me?! känner också en del tomhet, ovanligt för att vara mig, och lite ovisshet, men samtidigt så förstår jag hur stor del du faktiskt har varit, vi är minst lika mycket, vi är 100 % sen ökar vi =)

Jag ska bli gudmor till Arthur, jag gav också bidraget till namnet som tog sig längst, Me!!

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0