Jag, Jaxon å Systra Mi firar studenten

Flanerade runt på stan i typ 2 timmar å bara va avundsjuk, å då pratar jag om mig å Amelie, vet inte vad Jaxon säger men han tänkte nog att de va lite väl mycke tutor å stoj.
Skönt väder vare också, bara gick å gick. Firade studenten med att hämta med Dollar Chips från Church Street å smaska på. Jaxon charma sheriffen som tog med en köttbit ut till honom.
Vi hade trevligt ihop vi tre, jättetrevligt å skönt.
Skulle ha mött upp lastbilskillarna för ett besök på Max men vi åkte hem å drack te å såg på Grey's. Tur vi inte väntade, halv 2 kom Rikard hem till mig. Sov rätt länge, åt frukost, gick å hämta Rikards bil å drog till köpis en sväng, Köpte shorts å dricka, ska spela brännboll ikväll =) roligt roligt!
Ame å ja har rensat lite i landet å smält bort en stund i solen, skönt men ganska påfrestande på energin. Nu funderar vi på va vi ska äta innan vi drar till brännbollen.

*Yr av solen*  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0