Jag är glad, men gör mig gladast

Har varit å hälsa på min katt, Ville, idag :D är just nu tre å en halv vecka såååååååååååå sööööööt! Svårt å se sig mätt
Flickan, Sara, hade döpt honom till Ville å jag tyckte att de passa bra så de får han heta. Vecka 30 ska han hämtas =) Gosigt!

Idag, innan Ville, va jag å syrran å boka en sista minuten till nått på K som ligger i Italien, precis på tån
På måndag åker vi =)

Saras jobb verkar inte så tokigt ändå, de har bättrats på  *saknar*

En speciell känns så långt härifrån men ändå väldigt nära
"Såra mig hellre med en sanning än gör mig lycklig med en lögn"

Ovetande är värst, alltid det värsta man kan få och ha. Därför man kan få en sån jäkla kick av det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0