Information/Fakta/Onödigt vetande/This Is Me..

Jag gillar My Chemical Romance med I Don't Love You, Tough Alliance - First Class Riot, Werkanders Danzbanderz - Nu Svärord Är Det Sommar, Neverstore - Stay Forever och So Much of Not Enough, Hanna Pakarinen - Leave Me Alone, Florence Valentin - Pokerkväll i Vårby Gård och Mika - Love Today

Jag har fått ett par shorts idag, en aning stora, orange lysande shorts med relfexer, dock syns dom inte så värst mycke, fick vika upp dom ett par gånger. Med dom fick jag 2 (två!!) nya t-shirtar, glad jag blev!

Vid vecka 30 kommer en kattunge hem till mig, just nu är han dryga veckan, funderar på å döpa honom till Sprak men jag vill nog ha ett "i" i namnet, funkar bättre å ropa på, som tex.  "Tiiiiiiiger, skynde kom!" Sprak blir juh bara ett långt brööl, "Spraaauk" Aja har tid å fundera.

Samma vecka så ska Johanna döpas i Ludvika och så är Arvingarna på Ön, Heineken!

Vecka 27 kommer Amelies hund hem, Arthur eller Steffen, ska eventuellt gå på Grönan å Barkaby i samband med att han ska hämtas, i Bro. Bilder finns på www.amelies.blogg.se

Jag har lagt nästan alla mina tepåsar i en halvstor glasburk, tips från syrran som blev himla bra =)

Bästa jobbet i världen har jag, jag märker inte ens att jag jobbar, så jäkla kul! Så ett jobba ska va, Trivs! Lite less kan jag bli på bilen som saknar en broms, radio och det går bara å få kallt eller varmt i hytten, aldrig lagom, tur man har KD i bilen iaf :D Har tre rastplatser å tre raster om dan, uppe med dom jag jobbar med, BJ's förråd och Lasse å gänget på Kanalgränd, lä ju ge lite av mig själv till alla =)

Min blivande fru, Sara-Berta har börjat nytt jobb, känns juh lite konstigt å de vart en del ändrade planer för sommaren här å där, hoppas de går bra för min Älskling ;o) Svårast blir å komma över att min partypolare är på jobbet när jag behöver ta en sväng om på dansgolvet.

Vecka 25 tänkte ja åka till Marseille, med vilka de nu blir. Kanske kan Emilia hälsa på oss! Inte långt till Monaco.

Jag har börjat teckna med kol igen, har gjort öronen på en häst, tog en å en halvtimme, behöver en massa tid över för att ja ska kunna teckna, tar lååång tid på mig.

Va till stallet en sväng idag å upptäckte att Jaxon tyckter att hästar är läskiga.

Idag har jag lagat mammas bil med bror å pappa, vart lortig, tyckte inte om.

Ska titta på en bil på nån bilfirma tänkte ja, trött på bilar som inte vill fungerar, vill nog ha Audi eller BMW. De får kosta lite, är såååå trött på å lägga ut pengar, tid å ork på bilar., tröstlös också blir man arg å de är inget jag tycker om å vara.

Nån dag kommer jag att tatuera mig, bara å vänta på rätt dag å tatuerare. Stjärna blir de!

Jag väntar på att en speciell hör av sig, som vanligt är jag väl godtrogen och naiv, tror gärna lite för gott om de flesta.

Doj-Doj är bland de roligaste å lyssna på, roligt, roligt, Smaskensfilibajs. Doppa mig i senap å kalla mig för trött. Vet ni varför tomaten svimmade när han skar sig, han tålde inte synen av ketchup. Två tomater gick över en väg å den ena vart överkörd då sa den andra kom nu senap så går vi. Den röda tomaten säger till den gröna tomaten, herregud vad omogen du är, jag vill skiljas. Åhh jag skrattar!

Jag har köpt mjöl och strösocker, tänkte bjuda in mina kollektivisar på övernattning å pannkakor till frukost nån dag när de kan passa.

Imorgon ska jag gör smörgåstårta, känner sådär för de, men de blir nog bra, värsta är att ja inte kommer få äta den, vanlig tårta går bra, inte lika sugen på sån tårta.

Nu är jag trött, Svenska Flaggans dag nu, eller är det Sveriges National Dag? Eller är de samma sak? Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0