De blev Tvillingar!

Nu har dom kommit hem, Vilda Ville och Rufus, mina små pojkar :)
Jättelugna å fina när vi åkte hem i bilen, la sig å sov å pep lite men väldigt lindrigt, gick bra.
Gick igenom hela lägenheten när vi kom fram å sen la dom sig å sov, Rufus uppepå soffryggen och Ville i pappersoperna. Har pysslat lite med matskål och kattlåda å väntar nu på att dom ska ta vakna, gå ut en sväng då kanske, om de inte regnar massor då.

---- dom vaknar ----

Just vaknat från en tupplur på soffan. Tror Rufus hittat sin favoritplats iaf, soffryggen. Ville la sig också där till slut, after att ha busat å sovit på mig en stund. Båda har kurrat en massa å Ville letatde efter di på mig. Innan dom somna så visa jag maten å lådan också lekte vi en del, Rufus, som har varit mest tillbakadragen släppte loss på en gång medan Ville tog de lite fösiktigt bra länge innan de släppte.

Nu vaknar dom igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0