Lördag kväll

Min bil är fortfarande paj, tur de finns såna som hämtar å skjutsar en, tycker om =)
Amelie å jag promenerade hem till mig från de andra hemmet ( jag har juh sagt så i mer än 21år, svårt å inte se de så) efter jättegod mat, tagliatelle med skink å ärtsås, alltid gott men idag hade mamma fått till det riktigt bra! 
Det snöade å blåste, vi tänkte efter ett kort tag att de va en dålig idé men sen tycker iaf jag att de gick rätt lätt. Hoppas jag fårt fart på Lana imorron.
Amelie å jag gjorde iordning lite grönsaker, frukt å dip. Sen kom Fredrik, vi tre skulle först Mean Girls tror den heter så, men de ville inte funka så det vart En Djävulsk Romans 3. Va trevligt med sällskap här uppe hos mig!
Efter det vart det ett avsnitt Grey's. där Izzy är med som va med i en film jag såg med Anders igår, riktigt bra.
Nu har dom precis åkt hem å ja funderar på å se ett till avsnitt Grey's eller gå å sova i min supersize säng, tänkte ja bloggar lite först så får vi se.
Imorron ska vi till morfar, ska få pengar till min soffa som ja hoppas kommer nästa vecka, Längtar!
Ska följa med Amelie till stallet, hon ska hälsa på Elixir å se om dom kan bli kompisar, Hoppas!
Hoppas också få upp gardiner imorron, tar juh sån tid, aldrig blir de gjort, va juh meningen dom skulle sättas upp samtidigt som rullgardinen, å de va en vecka innan jul...
Aja bättre snart en aldrig.
Har tonat håret idag oxå, mer rött, vart inte jättemycket men fräscha på färgen som va.
Avskyr att det snöar...trist.
Btw, Fredrik har jag nog aldrig bloggat om, det är Min Syrras pojkvän, jättesnäll kattätare ;) fråga Tiger bara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0