Fortsättning på 2007

Ja min dator pajja, så pappa å ja fixa den åsså va den ändå paj men nu så är den fit for fight. Har mitt gammla tangentbord å mus nu oxå, känns bra.

Har inte träffat Johanna något mer de här året eftersom mamma å pappa smittade mig med hosta, lät bedrövlig ett tag, blir juh hes så lätt jag, så det lät värre än det var men tråkit å inte träffa den lilla.

Har ätit årets första semla.

Träffat en ny bekant, Anders =)

Hamnat i dumpern igen, nu i Gävle med lååångt att åka för å tippa, men va gör de när man träffar så otroligt trökiga människor, saknar S-viken...

Handlat lite blommor å krukor, hittade även en gardin som jag ska ha i köket tänkte jag, mamma hjälper å syr.

Köpte en dvd på mellandagsrea, visade sig att den inte alls va kompis med varken mig eller min tv, har bytt den nu, ska kopllas in ordentligt så får vi se om vi blir polers.

Skratta mycket åt inget med Amelie :D


Fått en elräkning på 2155 kr, jävla tjuvar!Men den är beräknad så jag tror inte att det är så farligt som det
ser ut, hoppas!


Åsså idag då, pajja min bil, min Lana, jag trodde hon var oförstörbar! Jag tyckte att något inte stämde när jag skutta in och sku iväg så jag backa tillbaka å sa det till Tommy, ser väl bra ut det där tyckte han, men vi ser väl om du står på motorvägen, haha typ. Jag drog iväg å lagom till jag hade kommit upp på E4 så börja hon hacka lite mjukt, aja bara satsa på å komma hem tänkte jag. Avfarten E4/påfart Rix80 under norrgående E4, där tog hon slut, allra roligaste stället, lagom med plats där...
Pappa kom å drog hem mig iaf så ska jag åka med årsundabor till jobbet imorron, får väl se hur det här går då...


Å nu har jag duschat å ska gå å lägga mig, varit å tittat på hoppträning med Monica å Carisma, var roligt :)
Ska sova nu, upp om 6 timmar, tur de e fredag.


Kommentarer
Postat av: Ammi

Kom hem nu. du svarar inte när ja ringer *gråter*

2007-01-14 @ 11:52:41
URL: http://amelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0