2007

Jaha ett år har gått, nu är vi inne på 2007, tyckte millenieskiftet va nyss...huh..tiden går fort.
Störst under 2007 va nog att jag fick mitt först jobb, okej varade inte så länge men hittade snabbt ett nytt som passa mig bättre å där är jag juh kvar nu!
Sen så har jag  blitt singel, hittat en lägenhet som jag fått hjälp med att renovera och trivs kanoners i!
Ett föl damp ner i stallet där jag håller till på min födelsdag, kändes också stort.
En Johanna damp ner dagen före julafton, där snackar vi pytteliten storhet :D

Sista dagen på året ägnade jag åt att rida, moppa golvet på McD,äta mat med familj, kusiner å skutskärsbor, gorde sig halvfin, hälsa på Amelies hårfärgande arbetskamrat och hennes fullfart-Oliver, kolla på raketer å folk på torget under tolvslaget och hälsa på Johanna med föräldrar, ett avsnitt Grey's Anatomy med dip, chips å grönsaker och slutade skafötters med syrran :)

Nyårslöften då!?!?
Jodå sån gav syrran å jag tillsammans, vi ska göra saker som gynnar oss och dansa mera, eller hur sa vi sis?

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0