Ny fullsmackad vecka!

Den här veckan är fullproppad, igår va jag å skulle rida, men brända handen på jobbet så jag var bara där å gosa lite med Skrutt som var jätteglad å pigg! Mamma å ja var å handla till smörgåstårterna jag ska gör idag. Ska bli kul, aldrig gjort smörgåstårta förr.
Har vart med pappa til köpis å handlat en present åt mamma som fyller år imorron.
På torsdag ska vi kanske ut med Häcklings till Church Street. På fredag ska jag hämta Jaxon å ha han hela helgen. (Tänker göra ett litet undantag å lämna han hos mamma å pappa lördagkväll, partaj då)

Helgen som va var jag på modeshow med ett gäng å tittade på ett gäng kändisar till mig. Jag å Frida gick in på Heartbreak, träffa Emely å Lina å studsade till arbetsrocken, Henkes band va bäst!
Va på dansgolvet mest hela kvällen å dansa med hattkillen, vi va upp en sväng på slutet å skulle leta hattkillen, men hitta på Danne istället, tack för dansen! ; )
Lördagen gick åt till att lämna morfars bil å Jullans dop, sen åkte Amelie å jag till mig, jag somna, vi prova min micro, Rikard kom, började se film, jag somna. Vakna mitt inatten då va min säng full redan men soffan va skön.
Hela söndagen slöa vi, åt på McD med Rikard. Åkte till han å Sara å gjorde en stor marängswiss å såg på Playa Del Sol å Percy Tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0