Misha + lite annat

Jag har skaffat mig en ny följeslagare!
Misha!
Min fina Mitsubishi Galant, har gått rätt långt men späckad servicebok och myckt fin för att va 16 år gammal.
Lana är mer eller mindre historia nu, lite lessamt, men det är så landet ligger, letar bilheaven åt henne nu.
Nu har jag Mischa, Love Her!

Jag har börjat på buggkurs med min syrra, kommer bli skitskoj å kunna, hoppas dom andra hoppar på också.

Jag har fått tillbaka min Tankbil, Scanian då, men de är juh tankar på den :D Kör nu mellan Fors och Skutskär, ett lass om dan, nice! Och så roligt!!

Imorron är det Berta-dagen, jag och syrran ska laga mat till den Bästa Bertan å fira Berta-dagen, det blir efterrätt också ; ) Se om vi ska repetera Djurens Brevlåda, Ebert iaf =) ...hihi Ebert på Berta-dagen :D Passande!

Min soffa har kommit idag! Snällaste Anders ska hjälpa mig å hämta den på fredag *glad*
Ska se till å lägga upp lite bilder på hur jag faktiskt bor nu, va juh duktig med rusten men tappa det nån gång på vägen..

Robert har kommit hem till mig =)

El är dyrt :(

Älskar å dansa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0