Konditorist, Trädgårdsarkitekt, Trädfrisör ..!?

Jag tycker mycket om mycket. Jag är rätt mycket, eller inte för att låta för mycket men jag kan många saker. Jag skulle vilja vara konditorist, trädgårdsmästare/-arkitekt, konstnär, snickare, inredare, målare, festfixare och mycket mer, ser kanske ungefär vad vägen går åt för håll.
Tar juh tid å gå alla dessa utbildningar eller skaffa erfarneheten.
Men jag är juh faktiskt det mesta av de här redan, på min egna amatör nivå. Bättre och uppskattad på en del saker och en del sämre nyss påkommna intressen, men där har jag juh att jobba på.
Jag är lite av en periodare har jag märkt, jag lär mig, tränar och utför, kollar om det funkar, hittar på nått annat. Vissa saker håller i sig mer än andra och andra saker kan man bara utföra under vissa perioder och tillfällen.
Jag skapar saker utifrån min egen smak, behov och intresse.
Behöver jag titlarna, nix, jag har min kreativitet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0