Tårtmakeri

Fick lite bråttom med en beställning som kom in igår, och ska hämtas lördag kl 11.30. Lite svårt å ta det på telefon och dessutom med en människa jag inte känner över huvudtaget! Bara att vänja sig, måste va lite mer förberedd med fråger känner jag. Aja jag började idag och jag har en bra känsla om dom här två tårterna som ska till Ella 1 år  =) Dom blir vita med söta rosa detaljer på.
Idag fick jag en till beställning, tack å lov till den 15 oktober, jag gillar att tänka å fundera ett tag på tårtan i frågan så att det blir rätt! Är noga med mna tårtor, vill att dom ska vara fiiina! :D Sen har jag en lastbilstårta till lillkusen i början av oktober, ska bli kul. Sen finns det nog ganska många tårtor att göra i höst, har en känsla...


Kommentarer
Postat av: Ammi

Du lär ju göra en bäbistårta o december tycker jag! ;)

2006-09-08 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0