Jobbat

Har nu jobbat 51,5 timmar den här veckan, ja tycker det är mycket, och dessutom till kl 18 varje dag, utom i torsdags då hade jag ett skönt break. Sluta halv 2 klippte mig kl 2, åkte hem, såg att Jenny var hemma i byn, så jag kila in men det visade sig att hon redan var hemma hos oss! Liten söt Julia å roligt att träffa Jenny! Hon är en lugn å odramatisk, lixom vanlig på ett bra sätt, som oss! Byfånar!
När syrran skulle åka å jobba så åkte jag upp till småkusinerna å hälsade på, det var rolig och alla tre som var hemma vart jätteglada! Christian lekte å ville visa mig alla bilar han hade och Jessika kom till mig flera gånger å ville prata lite. Christian är grym på bilmodeller, pappa (som jobbar på Thunbergs) kör "begot" :D alltså peugeot och min mamma kör "volvåmbi" en volvo kombi hihi! Jessika älskar å slänga sig i puffen och jag fick slänga runt henne lite oxå. Veronica å jag pratde lite om lastbilstårtan som är beställd till Christians födelsedag, 3 år minsann! Christian har för övrigt kommit in i "varför då" tiden i sitt liv, suck.
Sen åkte ja till köpis å där va juh mamma! Roligt, vi fikade å jag gjorde inget av de jag hade tänkt å göra, men det var jättetrevlig å prata å så.
Får väl se va man hittar på i helgen å hur man jobbar nästa vecka, den som lever får veta!

Ps. har sägt det länge men sommaren är INTE slut! haha och som vanlig; Sola på! kan gå med på att det är sensommar ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0