Helgen

Det vart så att jag åkte å fick mig en biobiljett på VeroModa till en förhandsvinsing på onsdag, Djävulen bär prada heter den tror jag, ska gå men Amelie å mamma, skoj!
Minns inte vad jag gjorde sen...patrik å jag gjorde nått men minns ej vad...
Söndagen var vi till Hedemora på drifting (bana där man bara sladdar med en bil runt den) iaf, tänkte att lite kul kanske det är, å jag hade rätt, det var jättekul! I 30 minuter, va man fast där hela dan då...suck...jag vet åtminstone att ja inte behöver tänka på om jag ska med eller inte nästa gång.
Jobbar igen nu, måndag, hehe. Fick veta att vi inte får jobba in fredagen, jippi! nu kan jag göra saker om kvällarna igen! Lite synd om dom som måste åka hem till Örebro fredag eftermiddag, och ha tråkit kvällarna här, menmen.
Imorron blir det rida! Längtar!! Skruttan var juh så duktig å snäll å gullig sist! Och som sagt bio på onsdag. Nått kul på torsdag ska ja väl hitta på å. Ikväll ska jag beställa tårtsaker på internet, om det inte blir alltför svårt att välja skaer jag eg. INTE behöver hehe!

Visst är det varmt och skönt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0