Dumper tiden över...för den här gången iaf

Jaa, idag sluta jag med dumpern och det blir alvamix nästa vecka, tankbil, Scaniabil tyvärr men det får väl gå. Skönt är det iaf å slippa hoppa runt i den nå mer.

Har vart på ridtur med Carisma nu, hon var lite spänd/pigg/tramsig längs vägen, gick hyfsat. Både hon och jag slappnade väl av när vi kom upp i byn, där gick det kanon, förutom att hon låg på lite grann, men hellre  så än åt andra hållet. Duktig häst!

Igår gjorde jag en tårta, kom lite hastigt och lustigt, mammas arbetskamrat var det som ville ha en. Det vart en grön med typ rosa band med silver i och en blomma som typ rosett, svårt att förklara, fick inge bra bilder heller, får se om jag lägger upp en senare.
Har beställt tårtsaker oxå, spännande, längtar till paketet kommer!
Lugnt ikväll.
Varmt å skönt ute ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0