Tårtigt veckoslut

Ja lastbilstårtan blev juh klar och levererad till födelsedagsbarnet igår, stora 3 åringen! (Tiden går fort)
Själv är jag väl inte helt nöjd men beställaren och framförallt födelsedagsbarnet verkad nöjd. Christian sa att lastbilen "åkte bort" och åsså brummade han :D Han sa även att vi åt upp släpet och det var juh tokigt! Så han såg väl att det var ett lastbil iaf. Så hade jag räknat med att sluta kring 10.30-11 men det vart ett lass Vanicell (som det heter nu) och sen dumper fram till 12, tappa lite tid.  Åsså var grymt svårt att få det "rakt å fint " lixom...

Idag har mammsen å jag varit i Täby å tittat på en tårtutställning, Fått en massa bra tips och råd! Bl.a. av en jättetrevlig engelska som lärde mig mycket. Lärde mig oxå att det finns väldigt många sätt å göra en tårta på, alla gör på sitt sätt. Shoppade lite grejjer när vi ändå va där som ska bli såååå kul att testa!

(Bilder kommer, gick inte å ladda upp nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0