Skicklighet :P

Jaha det måste ha vart så för idag gick Carisma helt underbart igen! Jag hade tänkt att vi skulle ut å busa å spring av oss lite, inte alls lägga ner så mycket på lydnad å gå snyggt. Men det gjorde hon ändå, va nog för att jag inte va trökig på henne så det kom av sig själv. Gick helt underbart i galoppen, i form, men jävlar vad jag fick rida med benen, va jag som inte orkade till sist, Men tränar jag så kan det nog bli hur bra som helst! För Carisma hade mycket energi kvar när vi kom hem.

Men nu kan jag nog erkänna att hösten är här, den kom den här veckan. Är fortfarande lite så där kall om låren sen jag red.
Aja ska inte klaga, det tog tid innan den kom och den kom med all sin rätt, men sommaren vill tydligen inte släppa taget om smultronen !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0