Scanian

Jo jag har juh haft Scania nu i tre veckor, vi kommer rätt så bra överens, trök att vattnet vill rinna ur å att luftfjädringen är paj bara.
Har vart på service idag hos Lasse i S-viken. Det var mycket som var mycket trasigt så jag va där rätt länge, men jag fick bilen ren å blank iaf! Shiny!
Va nog längesen den blev tvättad.
Jag är juh hemskt förtjust i körningen jag har, åker mellan hamnen och Skutskär, sköna och relativt lätta dagar, därför står jag ut med Scanian.
Jag står ut för det finns så väldigt trevliga människor att träffa, prata å vinka till! Underbara! Jag uppskattar trevliga människor

You guys make my day!

Kommentarer
Postat av: Sis!

Snart ullared! Yippie! =D U&ME lixom

2006-10-24 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0