Otursdag?

Njaa...jag har inte sett någon utav min "vinkkompisar" :D, = otur, blir glad av dom, men å andra sidan hade jag en kort dag på jobbet oxå.
Skulle åka å rida när jag jobbat klart men åkte in till stan först å köpte ett nagellack och ett täckstift, skulle ha kostat runt 110 kr, suck tänkte ja när hon sa priset, men aja jag behöver det å det är säkert hur mycket som helst dyrare på ett annat ställe, Men så tala hon om att jag kunde bli medlem och få täckstiftet för havla priset, kör till sa jag bara åsså slutade summan på 60 nånting = tur
Sen var jag väl sådär halvtaggad å rida men det blev fint väder å Skruttan skötte sig utmärkt! Tur? Nja jag vet inte kanske skicklighet! HAHA hihi
Skruttan å Lill-Skruttan
Första dagen i hagen, Skruttan och Lill-Skruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0