Konstig natt

Ja minst sagt! Kl 01:03 var jag i hamnen å tänkte börja jobba, jag var lite sen å undrade varför inte grindarna som öppnar kl 06:00 var just öppna. Jag tog upp mobilen och klockan var juh, såg jag då, 1. Mitt i natten!
Jo så här var det jag somnade runt halv 11 och jag tror att jag har blivit väckt av Patriken, runt 00:00, vaknade gorde jag iaf åsså såg jag på klockan på mobilen och vart arg på honom för att han väckt mig 10 minuter före klockan skulle ringa, jag hade satt klockan på 05:10. Patrik var ganska så trött så han gick snart å la sig å tyckte att jag oxå skulle göra så. Men i min värld just då så var jag helt säker på att det var morgon å dags att gå upp! 
Jag tittade lixom bara på minutrarna på de digitala klockorna å dom stämde juh precis överens med med morgon minuter. Så jag satt vi datorn när jag borsta tänderna som jag brukar å höll kolla på klockan, men bara på minutrarna så jag skulle åka i tid.
När jag skulle plocka ut Lana, min bil, ur gargaet så hände det sig att det var en annan som oxå skulle ut med sin bil, Jaha han börjar väl oxå runt 06:00 tänkte jag bara. På väg in så var det mörkt och ensligt vid vägbygget vid hamnen, men så har det varit många gånger förut nu och då har jag alltid kollat klockan för att se om jag var ute i rätt tid, för i sommras så var det relativt mycket trafik vid 6-tiden,det gjorde jag inte idag eftersom jag vant mig vid att det är stilla då och jag är i TID!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha söta syster! Hur lyckes du? :) Det var nog det mest komiska jag hört på länge =P

2006-10-11 @ 17:57:09
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: alex

haha! tyckte ja å, när jag vaknade igen!

2006-10-11 @ 19:30:20
URL: http://allex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0