Fredag

Ja vart juh inte som jag tänkte, arbetsdagen fredag, vart lite längre än dt var tänkt, men det gjorde inget.
Hade kul i Årsunda för jag fick punktering på en bälg efter första lasset så det var bara att sakta rulla ut till Sandviken för att få veta att jag ska till Årsunda, Där fixa dom bälgen rätt så snabbt å sen fick dom fixa vatten problemet oxå=nöjd!
Nu slipper jag fylla på vatten varje morogon! Skönt!
Efter att vagnen blivit smord så åkte ja tillbaka till Gävle åsså tog jag ett till lass, det regna juh inte och allt gick jättebra!
På väg tillbaka undrarde jag som så många gånger förr nämligen;
Hur det kan finnas så många små blå Skoder (bilmärket) på vägen mellan Gävle och Skutskär och inte en enda är Kjelles?
Kjelle gick jag med och tog lastbil och han bor i Skutkär, tycker jag borde se honom nån gång när jag åker fram å tillbaka där å mycket. Vet att Kjelles bil är en dekal som det står Södertälje på i bak så jag vet om jag skulle se den.
Aja, vidare funderade jag på varför jag aldrig ser en silverfärgad Skoda, överhuvudtaget. Men när jag åkte mot hamnen på Näringen såg jag en :D Inte vicken som helst heller, den vinkade oxå hehe *weiii*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0