Update

Ullaredsresan var såå rolig! Handlat massa nyttiga saker å kläder. Hitta många stjärnprylar, tycker jag om!
På väg hem så pajja Tråke, tur att ja är mekaniker, i huvet iaf, kan inte skruva. å tur att vi stanna framför rätt dörr där en väldigt trevlig kille hjälpte oss! Kommer att tänka på honom nästa gång jag åker förbi där, tack tack!

Tbx på jobbet igår, jag får alla trasiga bilar :( Längtar tillomed till Scanian nu, å hamnen,  å Almersgänget...
Fick höra att det är i gång snart förhoppningsvis! Glad! Längtar! Får stå ut med dumperkörning imorron.

Min mössa börjar se slutet, kanske klar under helgen.

Ska träffa Jenny å Sara på lördag med Amelie! Roligt!

Pappa är i Chamonix, hoppas det går bra för honom.

Gjorde en tårta ikväll till minstingkusinen Jessika som fyller 1 år imorron, stor flikka!104356-11

Kommentarer
Postat av: Ammi

Fint fint! Bästa killen!

2006-11-10 @ 00:03:06
Postat av: crazyangel

Du är grm på de där med tårter ! Kul att du fått egen lägenhet :) Så mysigt när an får planer allt själv :)

2006-11-28 @ 00:20:17
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0