Flytt


Hanna tapet
Jajjemen, jag ska flytta till ett helt eget ställe! Idag blev kontraktet påskrivet!
Mycke å tänka på, mycke dyra saker; el, tv och internet. Blir jobbit för snåla mig...hua
Men så skönt och roligt det ska bli!
Har nu fullt upp å välja tapeter!!
Den här tapeten är jag löjligt förtjust i, kanske sätta den i vardagsrummet
<---
I sovrumt blir det dovt, tungt och mörkt; mörk lila, grått. svart, brunt, mörk röd. Ska bli maffigt!
Köket blir nått blå/grön/turkos och silver/stål.
Sen har jag ett rum över där jag ska ha min hobby, teckning och färg och kladd :D en ateljé eller nått
Det rummet kommer att växa fram och jag har spanat på en tapet som finns i svart och vitt med stjärnblommor, ska hitta på nå roligt sätt å hänga upp dom
Riva å spackla i helgen, tapetsera nästa å sen är det bara å mova in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0