Fina namn

Nää har inget att göra...ringde Ove nyss...upptaget. Skulle ev. få åka till Nora imorron, nära Örebro.

Jag tänker ofta på namn som jag tycker är fina, som mina framtida barn och djur kanske kommer att ha.
Jag kom på Sprak igår (roboten från Mysteriet på Greveholm) tänkte att en hund eller häst kunde heta så.
Julia är det finaste namnet jag vet, så väldigt fint! Vill passa på å Gratulera Jenny och Niklas till deras lilla Julia! Hon var oxå jättefin! Fint namn på en jättefin liten flicka!
Annars har jag favoriter som Jamie, passar på både kille å tjej, Jack, Marius, Max, Pontus, Rebecka(Becky), Lukas, Tindra och Freddy.
Jag vet redan att skaffar jag en Jack russel kommer den att heta Mille och min Grand Danois Lurvas.
En häst som heter Näs Tipp (Tippen) En katt som heter Luna, En katt eller häst som kanske får heta Donna.
Det är iaf namn som jag tycker om på nå vis, favorterna kommer nog redigerias många gånger, men så här är det just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0